tisdag 8 juli 2008

Middag med Jessica Almenäs?

Tidigare idag satt jag och läste Aftonbladets nätupplaga och såg en rubrik som sa: Vill du äta middag med Jessica Almenäs? http://www.aftonbladet.se/trav365/article2852218.ab

Eftersom jag inte skulle ha något emot att äta middag med Sveriges vackraste kvinna så klickade jag naturligtvis på rubriken. Till min besvikelse såg jag då att det enbart gällde kvinnor/tjejer som kom på Solvallas tjejkväll den 24 september där Jessica ska vara Konferencier.

Det är sånt här som gör mig RIKTIGT bitter!

Dagens lästips: Expressen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bertil! Jag läste precis detsamma. Tänkte precis säga till frugan att jag ska käka middag me Almenäs.

Men sen såg jag liksom du att det var middag för enbart ladies! Kände mej lika lurad som du o säkert många fler.

Sen för den delen så jag glädjs verkligen åt att kvinnor har lite jippon etc..tjejkväll på trav o ladies night me enbart grabbar på scen etc.

Men man kan ju bara undra lite varför det inte finns något typ Men´s night för oss grabbar? Vore väl inte mer än rätt.

Tex jessica almenäs,jessica andersson, lena ph på scen o vi grabbar i publiken. Nej...nu drömmer jag igen..:-) ha det gott! mvh jimmy

Anonym sa...

Ja det var väl lika bra det. Annars hade bananen varit styv hela kvällen