måndag 15 september 2008

Bertil Bitter vs Germund

I dagarna har jag fört en "debatt" via bloggkommentarer i "Germunds blog". Germund hävdar att läkarna i da Costa-fallet är skyldiga och hyllar de som också tror det samtidigt som han kallar de som tror att de är oskyldiga för "kvasikultureliten".

Ödmjuk som jag är så tycker jag att jag vann debatten eftersom Germund inte kunde svara vettigt på de frågor jag ställde om vad som får honom att tro på deras skuld. Inte heller hade han mycket till svar när det gällde det som talar MOT läkarnas skuld. Han var dock trevlig och tonen var god. Alltså:

Bertil Bitter vs Germund 1-0 Varningar: inga

Avgör själva genom att fälja länken ovan. Läs bara kommentarerna om ni inte orkar läsa hela inlägget.

Dagens tips: Laxfiske i Stockholms ström

4 kommentarer:

Germunds Blog sa...

Eftersom jag inte är någon tävlingsmänniska så är det OK

Bertil Bitter sa...

Det glädjer mig att du tog mitt inlägg som det var menat. Lycka till med bloggandet!

Anonym sa...

Läste precis inläggen. Noterar att Germund inte kunde svara på dina argument. De enda som tror på läkarnas skuld är pk-feminister och gamla oupplysta bönder.

Bertil Bitter sa...

Ja, det är svårt att argumentera för en skuld som inte finns...